Використання притч у роботі психолога
23.01.2015 15:36
Галузь застосування: освіта
Суб’єкти інноваційної діяльності: учасники навчально-виховного процесу
Прізвище, ім’я, по батькові автора:
Зизич Леся Михайлівна, психолог
Мета впровадження:
- формувати основи моральних звичок індивідуальної поведінки;
- корегувати дії, вчинки, поведінку учнів;
- навчити застосовувати знання та досвід у життєвій практиці, у будь-якій конкретній ситуації.
Результативність та ефективність впровадження інновації:
Будь-яка притча несе в собі величезне значення й змушує людей задуматися про різні сторони свого життя та власні вчинки. Завдяки реалізації цього проекту очікується формування навичок ефективної комунікації; мотивація на соціально-психологічну адаптацію; стимулювання особистісних змін; корекція конкретних форм поведінки; створення сприятливих соціально-психологічних умов для особистісних змін.