Використання притч у роботі психолога

23.01.2015 15:36

 

Галузь застосування: освіта
 
Суб’єкти інноваційної діяльності: учасники навчально-виховного процесу
 
Прізвище, ім’я, по батькові автора:
Зизич Леся Михайлівна, психолог
 
Мета впровадження: 
 
-       формувати основи моральних звичок індивідуальної поведінки; 
 
-       корегувати дії, вчинки, поведінку учнів;
 
-       навчити застосовувати знання та досвід у життєвій практиці, у будь-якій конкретній ситуації.
 
Результативність та ефективність впровадження інновації:
 
Будь-яка притча несе в собі величезне значення й змушує людей задуматися про різні сторони свого життя та власні вчинки. Завдяки реалізації цього проекту очікується формування навичок ефективної комунікації; мотивація на соціально-психологічну адаптацію; стимулювання особистісних змін; корекція конкретних форм поведінки; створення сприятливих соціально-психологічних умов для особистісних змін.