Методична проблема над якою працює педагогічний колектив:

"Формування професійної компетентності учасників навчально-виховного процесу як складової якості освіти" 

Методична робота




Мацо Євгенія Юріївна

методист Перечинського професійного ліцею

     Процес спрямування системи методичної роботи – це перш за все аналітичний процес. При відсутності глибокого аналізу функціонування елементів системи методичної роботи неможливо ефективно управляти її якістю.

      Методист постійно в пошуку, бо завжди має бути попереду в освоєнні та пропаганді сучасних освітніх технологій і нових педагогічних знань. В умовах інформатизації освіти, в діяльності методиста, поряд із традиційними функціями, з’являється необхідність виконання нових:

  • - консультування з питань методик навчання з використанням ІКТ;
  • - відслідковування появи нових інформаційних Інтернет – ресурсів;
  • - створення та накопичення інформації для сайту.