Впровадження модульно-рейтингової технології при викладанні історії
 
           
              23.01.2015 15:24    
              									
              
	 
	 
	 
	 
	 
	 
		
		      
                        
                			
              
              
                      
            
          
        
	Галузь застосування: професійно-технічна освіта
	Суб’єкт інноваційної діяльності: учнівський та педагогічний колектив
	Авторський колектив (автори): Попович Мирослава Іванівна, викладач суспільних дисциплін Перечинського професійного ліцею
	Адреса навчального закладу: Перечинський район, с. Сімер, вул.Будівельників,8
	Рік розробки: 2008.   Рік впровадження: 2009
	Коротка анотація: 
	В технологічній карті модульно-рейтингових занять подано прийоми і методи, що створюють комплекс взаємозалежних дидактичних умов, які сприяють зростанню рівня компетентності вчителів і учнів.
      								      		
              					
              
              
              
              					
              
              
              